Для абонента
Велес ІСП ТОВ код 45588414
р/р UA053052990000026009001810022
ЧФ ПАТ КБ "ПриватБанк" МФО 305299
В коментарі до платежу обов'язково вкажіть свій логін, або номер абонентського договору.
Договір
Натисніть “Пуск” - “Панель управления”:
Відкрийте “Сетевые подключения”:
Натисніть на меню “Файл” і виберіть “Новое подключение...”:
На екрані повинне з'явитись вікно “Мастер новых подключений”, натисніть на ньому кнопку “Далее >”
Наступний крок – виберіть варіант “Подключить к Интернету”, “Далее >”:
Потім “Установить подключение вручную”, “Далее >”:
Далі “Через высокоскоростное подключение, запрашивающее имя пользователя и пароль”, “Далее >”:
На наступній сторінці в полі “Имя поставщика услуг” введіть “Veles”:
Далі введіть видані Вам ім'я користувача та пароль:
Поставте відмітку навпроти “Добавить ярлык подключения на рабочий стол” і натисніть кнопку “Готово”:
Далі повинне з'явитися вікно підключення. Натисніть кнопку “Свойства”:
На закладці “Общие” в полі “Имя службы” введіть “veles” (обов'язково маленькими латинськими літерами) і натисніть “OK”:
Натисніть “Пуск” - “Панель управления”:
В розділі “Сеть и Интернет” виберіть “Просмотр состояния сети и задач”:
Далі виберіть “Установка подключения или сети”:
У вікні “Установка подключения или сети” виберіть пункт “Подключение к Интернету” та натисніть кнопку “Далее>”:
Потім - “Все равно создать новое подключение”:
Далі виберіть “Высокоскоростное (с PPPoE)”:
Введіть Ваші Ім'я користувача та пароль у відповідних полях, а нижче, в полі “Имя
подключения” напишіть “Veles”:
Далі підчас виконання пункту “Установка связи с Veles...” натисніть
“Пропустить”:
Далі "Все равно создать это подключение":
Потім “Закрыть”:
Натисніть на значок “Сеть / Доступ к Интернету” справа внизу екрану, біля годинника та виберіть "Подключится к сети":
Натисніть правою кнокою мишки по підключенню “Veles” і виберіть “Свойства”:
На закладці “Общие” в полі “Имя службы” введіть “veles” (обов'язково маленькими латинськими літерами) і натисніть “OK”:
Тепер виберіть підключення “Veles” і натисніть “Подключится”:
Натисніть “Пуск” - “Панель управления”:
В розділі “Сеть и Интернет” виберіть “Просмотр состояния сети и задач”:
Далі виберіть “Настройка нового подключения или сети”:
У вікні “Установка подключения или сети” виберіть пункт “Подключение к Интернету” та натисніть кнопку “Далее>”:
Потім - “Все равно создать новое подключение”:
Далі виберіть “Высокоскоростное (с PPPoE)”:
Введіть Ваші Ім'я користувача та пароль у відповідних полях, а нижче, в полі “Имя
подключения” напишіть “Veles”:
Далі підчас виконання пункту “Установка связи с Veles...” натисніть
“Пропустить”:
Потім “Закрыть”:
Натисніть на значок “Сеть / Доступ к Интернету” справа внизу екрану, біля
годинника:
Натисніть правою кнокою мишки по підключенню “Veles” і виберіть “Свойства”:
На закладці “Общие” в полі “Имя службы” введіть “veles” (обов'язково маленькими латинськими літерами) і натисніть “OK”:
Знову натисніть на значок “Сеть / Доступ к Интернету”, натисніть правою кнопкою
мишки по значку підключення “Veles” і виберіть “Подключение”:
Введіть Ваші ім'я користувача та пароль і натисніть “Подключение”:
Натисніть "Програми" - "Стандартні" та запустіть "Термінал":
У вікні терміналу введіть "sudo pppoeconf" та натисніть клавішу "Enter":
Введіть пароль Вашого користувача:
Далі виберіть варіант "Так":
Зачекайте доки система завершить етап "Сканування пристроїв":
Потім виберіть "Так":
Далі знову "Так":
На наступній сторінці введіть Ваш логін:
Потім пароль:
Наступний крок - виберіть "Так":
Потім знову "Так":
І ще раз "Так":
На сторінці "Встановити з'єднання" виберіть "Ні":
Знову запустіть термінал та введіть "sudo gedit /etc/ppp/peers/dsl-provider", при необхідності введіть пароль Вашого користувача:
Проведіть у відкритому файлі наступні зміни:
Для того, щоб активувати PPPoE-з'єднання введіть в терміналі "sudo pon dsl-provider" або перезавантажте комп'ютер:
- Невірний логін або пароль
- Користувач заблокований адміністратором. Звернутись у відділ тех.підтримки
- Брандмауер блокує вихідні запити адресовані серверу (рідко)
- В налаштуванні VPN з'эднання невірно налаштована адреса серверу.
- Запит не доходить до сервера через фізичні завади (аварія на шляху до шлюзу, серверу).
- Перевірити чи працює локальна мережа в даний час.
- Перевірити проходження сигналу за допомогою командою ping, пропінгувавши спочатку шлюз, а потім сервер авторизації:
- Натисніть настпні кнопки "Пуск" -> "Выполнить". В полі вводу наберіть команду: ping 172.16.0.3
- Якщо у відкритому DOS-вікні Ви побачите щось на зразок "Заданный узел недоступен" або "Превышен интервал ожидания дла запроса", то проблема полягає у Вашому комп'ютері або лінії зв'язку.
- Якщо вузол відкликнеться із певною швидкістю (зазвичай це дуже швидко відбувається і вікно швидко зникає), то проблема ймовірно у Вашому комп'ютері.
- Перезавантажте комп'ютер.
Натисніть "Пуск" - "Панель управления":
Виберіть "Сетевые Подключения":
Натисніть правою кнопкою мишки по PPPoE-підключенню і виберіть "Свойства":
На закладці "Параметры" зніміть відмітки з пунктів "Отображать ход подключения" і "Запрашивать имя, пароль, сертификат и т.д." та натисніть "OK":
Далі створіть на робочому столі посилання для цього підключення. Натисніть по ньому правою кнопкою мишки та виберіть "Создать ярлык":
Натисніть "Да":
Тепер перетягніть значок підключення з "Робочого столу" спочатку на кнопку "Пуск", потім у "Все программы" і залиште в розділі "Автозагрузка":
Натисніть "Пуск" - "Панель управления":
В розділі “Сеть и Интернет” виберіть “Просмотр состояния сети и задач”:
Відкрийте "Управление сетевыми подключениями":
Натисніть правою кнопкою мишки по PPPoE-підключенню і виберіть "Свойства":
На закладці "Параметры" зніміть відмітки з пунктів "Отображать ход подключения" і "Запрашивать имя, пароль, сертификат и т.д." та натисніть "OK":
Далі створіть на робочому столі посилання для цього підключення. Натисніть по ньому правою кнопкою мишки та виберіть "Создать ярлык":
Виберіть "Да":
Натисніть "Пуск" - "Все программы". Потім правою кнопкою мишки по папці "Автозагрузка" та виберіть пункт "Открыть общее для всех меню":
Тепер перетягніть значок підключення з "Робочого столу" в папку "Автозагрузка":
І натисніть "Продолжить":
Натисніть "Пуск" - "Панель управления":
В розділі “Сеть и Интернет” виберіть “Просмотр состояния сети и задач”:
Відкрийте "Изменение параметров адаптера":
Натисніть правою кнопкою мишки по PPPoE-підключенню і виберіть "Свойства":
На закладці "Параметры" зніміть відмітки з пунктів "Отображать ход подключения" і "Запрашивать имя, пароль, сертификат и т.д." та натисніть "OK":
Далі створіть на робочому столі посилання для цього підключення. Натисніть по ньому правою кнопкою мишки та виберіть "Создать ярлык":
Виберіть "Да":
Натисніть "Пуск" - "Все программы". Потім правою кнопкою мишки по папці "Автозагрузка" та виберіть пункт "Открыть общее для всех меню":
Тепер перетягніть значок підключення з "Робочого столу" в папку "Автозагрузка":
І натисніть "Продолжить":
Вартість підключення:
Звичайна (час виконання до 3-х робочих днів ) |
Термінова (здійснюється в день подання заявки, при умові, що заявка була подана з 9-00 до 13-00) |
|
Домашні абоненти | 100 грн.* | 400 грн.* |
300 грн. | 600 грн. | |
Бізнес абоненти | Вита пара – 15 грн./м, (мінімально від 200 грн.) | +300 грн. до вартості підключення |
Оптоволокно +вартість медіконвертерів – від 15 грн./м, (мінімально від 800 грн.) |
* при умові наявності проведеного кабелю в робочому стані в квартирі абонента
Додаткові послуги:
-
Налаштування роутера
- - Базові – 50 грн.
- - Розширені – від 100 грн.
-
Розводка кабелю по дому, офісу
- - 15 грн./м
- - в коробі - +35 грн./м монтаж короба + вартість короба по чеку
-
Надання доступу до мережі інтернет в кредит:
- 3 доби - 20грн. разово.
-
Терміновий виклик спеціаліста (технічна підтримка, або обслуговування) при умові, що заявка була здійснена з 9-00 до 15-00, термін очікування майстра до 3-х годин
- Домашні абоненти – +100 грн.
- Бізнес абоненти – +200 грн.